Jesteś odpowiedzialny za to co oswoiłeś....

piątek, 10 czerwca 2011

"Rozmowy Polaków" czyli profilaktyczne pogadanki z Borysem

Rozmowa z Borysem na ‘wysokim szczeblu’

- Borys miałeś moje przyzwolenie zżerania Przemkowych rzeczy o ile leżą na podłodze
- wiem i to robię !!!
- a co zżarłeś wczoraj ????
- nie pamiętam !!!
- to ci przypomnę MOJE buty
- niemożliwe !!! 
- możliwe i to w dodatku MOJE ulubione buty
- chyba mi przykro, ale nie jestem pewien do końca
- dlaczego to zrobiłeś ???
- widocznie nie poznałem, że to Twoje buty
- I co mam ci zrobić ???
- wybaczyć :)

I  co mam ‘dziadydze’ zrobić ???

5 komentarzy:

  1. i żeby wszystko było jasne ... zżarte buty zostały mi wybaczone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyżby się nam Boryski 'sklonowały' ???? albo wpakował się jakiś podmieniec :D

    OdpowiedzUsuń
  3. chciała bys...chciała :) KLONA ???/anita :P

    OdpowiedzUsuń
  4. 'uprzejmie donoszę', że wczoraj zostały mi również wybaczone odgryzione wszystkie guziki od kołdry na MOIM (tzn. Przemka) łóżku :D
    Wasz Borys :)

    OdpowiedzUsuń